Стартова сторінка Мапа сайту Написати нам
УКР ENG
 

Заходи - Семінари - Семінар "Електронний документообіг між заявником і закладом експертизи та його вплив на якість офіційних публікацій" (14 лютого 2012 року)


Електронний документообіг як сучасний і ефективний процес взаємодії
між заявником і закладом експертизи

14 лютого 2012 року в Державному підприємстві «Український інститут промислової власності» (далі – Інститут) відбувся семінар «Електронний документообіг між заявником і закладом експертизи та його вплив на якість офіційних публікацій» за участю фахівців Інституту та представників у справах інтелектуальної власності (патентних повірених).

Відкрив захід т.в.о. директора Інституту Юрій Петров, який наголосив на тому, що перехід до безпаперової форми обробки документів у процесі набуття прав на об’єкти промислової власності (ОПВ) має сьогодні надзвичайно важливе значення; у деяких провідних патентних відомствах – як наприклад у США чи Японії – переважна більшість заявок подається та зберігається саме в електронному вигляді.

Заступник директора з наукової роботи Інституту Сергій Мосов нагадав учасникам заходу, що з 1 лютого цього року за наказом Державної служби інтелектуальної власності України розпочалися подальші дослідні випробування системи електронного подання заявок на ОПВ з метою доведення її до рівня промислової експлуатації та надання заявникам сучасних інструментів для підготовки й подання заявок у формі електронного документа.

Модератором семінару виступив перший заступник директора Інституту з питань експертизи Лев Глухівський, який акцентував увагу аудиторії на тому, що наразі на обговорення винесено два нагальних питання – підвищення якості проведення експертизи й виявлення найбільш типових помилок, яких припускаються заявники під час подання електронних заявок.

 

Фахівці з інформаційних технологій Інституту ознайомили учасників семінару з особливостями функціонування системи електронного подання заявок. Микола Монастирецький, начальник відділення комп’ютеризації та інформаційних технологій, зазначив, що впровадження електронного документообігу сприятиме спрощенню пов’язаних з ним процедур і підвищенню ефективної взаємодії між закладом експертизи та заявниками. Обсяг потоків вхідних документів від заявників та у зворотному напрямі, тобто із закладу експертизи на адреси заявників, сягає кількох тисяч щодня. У зв’язку з цим застосування нинішньої технології паперового документообігу супроводжується істотними витратами часу та матеріальних ресурсів на друкування документів, доставку їх адресату поштою, перетворення в електронну форму та зберігання. Крім цього, у процесі перетворення паперових документів в електронну форму з’являються помилки. Пошук та виправлення цих помилок спричинюють додаткові витрати, а у випадку великої кількості документів виправлення помилок взагалі стає неможливим.

Таким чином, недоліки системи документообігу, яка ґрунтується на паперових технологіях, підштовхують до пошуку та розробки механізмів електронного обміну документами в процесах подання та розгляду заявок на ОПВ.

Далі робота семінару проходила у формі активного діалогу. Фахівці Інституту вислухали пропозиції патентних повірених щодо вдосконалення функціонування системи подання електронних заявок та надали детальні відповіді на численні запитання.

По закінченні заходу Юрій Петров запросив представників у справах інтелектуальної власності й надалі брати активну участь у проведенні дослідних випробувань і надсилати до закладу експертизи письмові пропозиції, які будуть обов’язково враховані під час подальшої роботи над удосконаленням системи подання електронних заявок.

 

 

 

 
 

АКТУАЛЬНО

Введено в дію нові міжнародні класифікації


З 1 січня 2017 року в державній системі правової охорони інтелектуальної власності введено в дію МПК-2017.01, МКТП (11-2017) та МКПЗ-11 у перекладі українською мовою та створено відповідні нові інформаційно-довідкові системи (ІДС), доступ до яких надається на безоплатній основі.

До уваги заявників!

Змінено реквізити рахунків для сплати коштів за деякі адміністративні послуги, реквізити рахунків для сплати державного мита за видачу охоронних документів в національній та іноземній валюті та реквізити поточних рахунків Укрпатенту, на які сплачуються збори за дії, пов’язані з охороною прав на об’єкти ІВ.

До відома органів виконавчої влади

ДСІВ звертає увагу органів виконавчої влади на зміни, внесені до Порядку використання комп’ютерних програм в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 №1433.

Наші анонси

Пілотний проект ДСІВ

Ініціативи та пропозиції ДСІВ

ДСІВ у Facebook

Ми у FacebookЗапрошуємо відвідати нашу сторінку!

Електронна приймальня

TWINNING

 
Зареєструватися
Забули пароль?
 
 

 

© 2008-2017 Офіційний веб-портал Державної служби інтелектуальної власності України.
Всі права захищено.
При використанні матеріалів посилання на веб-портал обов'язкове.