Стартова сторінка Мапа сайту Написати нам
УКР ENG
 

Нормативні і правові акти - Оприлюднення проектів нормативно-правових актів - Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань інтелектуальної власності" (обговорення тривало до 22 лютого 2013 року) - Аналіз регуляторного впливу


АНАЛІЗ
регуляторного впливу проекту
постанови Кабінету Міністрів України
«Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань інтелектуальної власності»

1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання

Проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань інтелектуальної власності» (далі – проект постанови) розроблено з метою приведення нормативно-правових актів у сфері інтелектуальної власності у відповідність із Законом України «Про адміністративні послуги» та закріплення вимог до адміністративних послуг, надання яких віднесено до повноважень Державної служби інтелектуальної власності України.

Проект постанови передбачає внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1994 р. № 545 «Про затвердження Положення про представників у справах інтелектуальної власності (патентних повірених)», від 13 жовтня 2000 р. № 1555 «Про затвердження положень з питань розповсюдження примірників аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп'ютерних програм, баз даних», від 27 грудня 2001 р. № 1756 «Про державну реєстрацію авторського права і договорів, які стосуються права автора на твір», що не приведені у відповідність з нормами Закону України «Про адміністративні послуги».

Описану проблему пропонується розв’язати шляхом прийняття постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань інтелектуальної власності».

2. Визначення цілі державного регулювання

Цілями державного регулювання є:
удосконалення відносин, пов’язаних з наданням адміністративних послуг;
узгодження норм законодавства в сфері інтелектуальної власності з Законом України «Про адміністративні послуги».

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених результатів

Серед можливих способів досягнення зазначених цілей найбільш прийнятними вбачаються такі:
внесення змін до окремих норм існуючих постанов;
внесення змін до існуючих постанов шляхом викладення їх у новій редакції.
Досягнення зазначених цілей, відповідно до першого способу, потребує внесення змін до деяких статей зазначених вище постанов. При цьому не змінюється їх структура і більшість існуючих положень.
Другий спосіб не зможе забезпечити відповідність проекту постанови правилам нормопроектування.
За таких обставин перший спосіб відповідатиме правилам нормопроектування.

4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми

Запропонованим проектом постанови вносяться зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1994 р. № 545 «Про затвердження Положення про представників у справах інтелектуальної власності (патентних повірених)», від 13 жовтня 2000 р. № 1555 «Про затвердження положень з питань розповсюдження примірників аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп'ютерних програм, баз даних», від 27 грудня 2001 р. № 1756 «Про державну реєстрацію авторського права і договорів, які стосуються права автора на твір».

5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Перешкод для досягнення цілей не вбачається.

У разі прийняття проекту постанови, контроль та нагляд за додержанням вимог постанови здійснюватиметься на постійній основі шляхом аналізу звернень фізичних та юридичних осіб з питань регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності.

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат

Реалізація проекту постанови забезпечить реалізацію положень Закону України «Про адміністративні послуги» у сфері інтелектуальної власності.

Очікувані результати прийняття регуляторного акта визначено із застосуванням методу аналізу вигод і витрат. 

Вигоди
Витрати
Сфера інтересів держави
 
1. Реалізація державної політики у сфері адміністративних послуг.
2. Закріплення єдиних підходів до надання адміністративних послуг.
3. Запровадження заходів щодо мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг.
 
 
 
 
Не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України
Сфера інтересів громадян
 
1. Можливість безперешкодно знайомитися з процедурою надання адміністративних послуг.
2. Наявність єдиних норм про адміністративні послуги в інтелектуальній сфері.
3. Можливість якісно отримувати результати здійснення владних повноважень фізичними та юридичними особами. 
 
 
 
 
Витрати відсутні

7. Обґрунтування строку дії регуляторного акта

Обмеження строку дії акта немає.

8. Визначення показників результативності проекту акта

Показниками результативності регуляторного акта є:

  • кількість звернень фізичних та юридичних осіб для отримання адміністративних послуг у сфері інтелектуальної власності;
  • кількість зауважень та пропозицій, що надійдуть до суб’єкта надання адміністративних послуг у сфері інтелектуальної власності.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності акта

Базове відстеження результативності проекту регуляторного акта буде здійснюватись до дати набрання чинності цього акта шляхом збору пропозицій і зауважень та їх аналізу. Повторне відстеження планується здійснити через рік після набуття чинності регуляторного акта.

З огляду на показники результативності, визначені у попередньому розділі, відстеження результативності цього регуляторного акта буде здійснюватися шляхом аналізу якісних та кількісних показників дії цього акта.

У рамках цих показників буде проведено аналіз кількості звернень фізичних та юридичних осіб для отримання адміністративних послуг; наявності та кількості зауважень та пропозицій, що надійдуть до Державної служби інтелектуальної власності України щодо якості надання адміністративних послуг.

Відстеження будуть узагальнюватись та вноситись у якості пропозицій до плану роботи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та Державної служби інтелектуальної власності України.


Міністр освіти і науки,
молоді та спорту України
Дмитро Табачник

 

АКТУАЛЬНО

Введено в дію нові міжнародні класифікації


З 1 січня 2017 року в державній системі правової охорони інтелектуальної власності введено в дію МПК-2017.01, МКТП (11-2017) та МКПЗ-11 у перекладі українською мовою та створено відповідні нові інформаційно-довідкові системи (ІДС), доступ до яких надається на безоплатній основі.

До уваги заявників!

Змінено реквізити рахунків для сплати коштів за деякі адміністративні послуги, реквізити рахунків для сплати державного мита за видачу охоронних документів в національній та іноземній валюті та реквізити поточних рахунків Укрпатенту, на які сплачуються збори за дії, пов’язані з охороною прав на об’єкти ІВ.

До відома органів виконавчої влади

ДСІВ звертає увагу органів виконавчої влади на зміни, внесені до Порядку використання комп’ютерних програм в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 №1433.

Наші анонси

Пілотний проект ДСІВ

Ініціативи та пропозиції ДСІВ

ДСІВ у Facebook

Ми у FacebookЗапрошуємо відвідати нашу сторінку!

Електронна приймальня

TWINNING

 
Зареєструватися
Забули пароль?
 
 

Наша адреса: вул. В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03035, Україна
Консультації з питань авторського права (44) 498-37-08 (09);
з питань промислової власності (44) 254-38-13
Приймальня: тел. (44) 494-06-06; факс (44) 494-06-56

 

© 2008-2017 Офіційний веб-портал Державної служби інтелектуальної власності України.
Всі права захищено.
При використанні матеріалів посилання на веб-портал обов'язкове.